Pupincuristi si pokemoni:*

Image

Daca prostia si suferinta de sine ar durea, am auzi numai urlete in jurul nostru. M-am saturat de cei care pupa in cur pe oricine numai pentru a-si duce la implinire un scop. Sunteti OAMENI, trebuie sa invatati sa obtineti ceea ce va doriti prin munca, daruire si lupta. Nu rezolvati absolut nimic daca mergeti pe zicala „Pupa-i in bot si papa tot” . Urasc genul acesta de oameni, care se folosesc de cei cu mai mult potential pentru a-si atinge scopurile in viata. LIPITORILOR, MURITI! :-<

Pokemonii sunt favoritii mei. Liceul in care invat e plin de asa ceva, la fiecare pas dai de cel putin 8 pokemoni, unul mai cretin decat altul. Uneori chiar ma simt mandra ca sunt capabila sa duc o fraza pana la capat sau ca stiu sa scriu o fraza corect din punct de vedere gramatical. Idiotenia se extinde, e pretutindeni, mereu sub alta forma. La unii mai accentuat, la altii mai putin evident.. ce-i drept, in aceiasi cantitate.

Suferintele de sine incep sa fie din ce in ce mai la moda. Daca n-ai o poza pe Facebook cu tine imbracata in haine de firma, sau o fotografie cu un iPhone inseamna ca esti un ratat, ca nu esti cool si ca ceilalti nu prea au atatea subiecte in comun cu tine. Unii chiar cred ca pot trai pe spinarea parintilor toata viata.. trist, nu? Sunt tinuti in puf, iar peste cativa ani cand o sa trebuiasca sa tina piept vietii pe cont propriu, vor realiza ca nu sunt capabili de nimic, fiind obisnuiti sa aiba totul pe tava. Nu stiu ce inseamna sa te zbati pentru ceea ce-ti doresti. Inapti, ce sa le facem.. Banii se duc 🙂 Realizarile raman.

Mi s-a dus toata speranta in viitoarea generatie cand un pusti de 8 ani mi-a spus ca artistul lui favorit e Romeo Fantastik si ca vrea, ca atunci cand va fi mare, sa ajunga precum el. Mda, comentariu inutil.. Tara asta o sa se duca de rapa de tooot, de toooot daca pustii de varsta mea nu realizeaza in ce cacat e Romania acum…

Eh.. asta e.. cica speranta moare ultima.. CARE SPERANTA?